REGULAMIN SKLEPU

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep www.tibijskigold.pl działa na zasadach określonych w niniejszym
Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów
Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także
rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep
www.tibijskigold.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i
rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania
z Usług Elektronicznych Sklepu www.tibijskigold.pl zobowiązany jest do
przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż detaliczna Produktów
wirtualnych w ramach Gry, prowadzona przez Internet.
5. Zamówienia za pośrednictwem Sklepu można składać 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
6. Rodzaje produktów oferowanych w ramach Sklepu to:
a. Tibia Gold (wirtualne złoto, środek płatniczy w Grze),
b. Tibia Coins (wirtualna waluta płatnicza w ramach Store,
wymienialna na specjalne usługi w Grze).
c. PxG Diamonds (wirtualna waluta płatnicza, wymienialna na
specjalne usługi w Grze2).
7. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami
brutto.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie
internetowej www.tibijskigold.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
2. Właściciel Sklepu – Firma Miłosz Gajewski z siedzibą – Kościuszki 23A/1, 19-400 Olecko,
NIP: 8471631106, REGON: 527570146 reprezentowana przez Miłosza Gajewskiego.
3. Administrator – Miłosz Gajewski, Kościuszki 23A/1, 19-400 Olecko – osoba prowadząca działalność sklepu,
dostępna pod adresem e-mail: milosz0305@gmail.com, oraz adresem korespondencyjnym:
Kościuszki 23A/1, 19-400 Olecko
4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem
Sklepu.
5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą
Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży Produktu z Właścicielem sklepu.
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawierana z Klientem w
ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość
(w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo
zawarta między Klientem a Właścicielem sklepu za pośrednictwem
Sklepu.
8. Gra – gra komputerowa z gatunku MMORPG o nazwie Tibia,
dystrybuowana i zarządzana przez niemiecką firmę CipSoft GmbH,
wydana 7 stycznia 1997.
9. Gra2 – gra komputerowa z gatunku MMORPG o nazwie
PokexGames, potocznie nazywana “Tibia Ots” stworzona przy
użyciu silnika gry Tibia oraz na licencji uzyskanej od autorów
pierwowzoru gry, niemieckiej firmy CipSoft GmbH.
10. Produkt – oferowany w ramach Sklepu przedmiot wirtualny
bądź usługa związana z Grą, będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Właścicielem sklepu.
11. Pośrednik płatności – podmiot odpowiedzialny za
koordynację przekazywania środków płatniczych, w ramach
określonej metody płatności.

§3

Zawieranie Umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia oraz opłaceniu
Zamówienia za pomocą systemu płatności oferowanego
przez Pośrednika płatności.
2. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail
zawierającej potwierdzenie Zamówienia, zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży, natomiast Zamówienie zostaje przyjęte
do realizacji.

3. Wysyłka Produktu odbywa się w pełni automatycznie. Jeżeli
jednak system jest w danej chwili niesprawny lub występują
inne przeszkody uniemożliwiające automatyczną wysyłkę,
Administrator jest zobowiązany do ręcznej wysyłki Produktu
w czasie do 24h od daty otrzymania Zamówienia. W
przypadku niedotrzymania 24 godzinnego terminu wysyłki
Produktu przez Administratora, Klient może negocjować z
Administratorem formę rekompensaty za zwłokę lub też
odstąpić od Umowy sprzedaży.
4. Właściciel sklepu oraz Administrator nie ponoszą
odpowiedzialności za fakt niedostarczenia Produktu z
powodu błędnie podanej przez Klienta nazwy postaci w Grze,
w przypadku gdy Produkt w wyniku błędu Klienta trafi do
innego gracza.

§4

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od momentu dostarczenia
Produktu Konsumentowi.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Właścicielowi sklepu oświadczenie
o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie musi zostać wysłane drogą elektroniczną poprzez formularz
kontaktowy na stronie. Oświadczenie można złożyć zgodnie ze wzorem, który
stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
jednak nie jest to obowiązkowe.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za
niezawartą, natomiast Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Właściciel sklepu zobowiązany jest zwrócić
Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez
niego płatności.
7. Zwrotu płatności dokonuje Właściciel Sklepu po uprzednim otrzymaniu zwrotu
Produktu od Konsumenta. Zwrotu płatności dokonywany jest za pomocą przelewu
bankowego, na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.

§5

Reklamacje

1. Reklamacje należy składać na adres mailowo, mailowy sklepu, lub poprzez użycie
formularza kontaktowego na stronie Sklepu.

2. Złożenie reklamacji wiąże się ze zwrotem wcześniej otrzymanego Produktu do
Administratora, wraz z dowodem zakupu oraz opisem zaistniałego problemu.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sklep trwa do 14 dni roboczych.
4. Klient traci uprawnienia określone w § 6, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od
stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży, nie zawiadomi
Administratora o tym fakcie.

§6

Przetwarzanie danych osobowych

1. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych.
2. Administratorem danych osobowych Klientów, zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego, jest Właściciel sklepu. Dostęp do danych mają wyłącznie Właściciel
sklepu
3. Dane osobowe Klientów zbierane są przez Właściciela sklepu za pośrednictwem
Sklepu, w celach:
a. wykonania Umowy sprzedaży bądź innej usługi,
b. marketingu bezpośredniego,
c. obrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń – do czasu wygaśnięcia
okresu roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego,
d. prowadzenia procesu odstąpienia od Umowy sprzedaży i innych procesów
reklamacyjnych.
4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania,
usunięcia, przeniesienia, a także pouczenia Właściciela sklepu co do ograniczeń w
ich przetwarzaniu.
5. Klient ma prawo wniesienia wszelkich skarg dotyczących procesu przetwarzania
danych osobowych w Sklepie do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wymaganych w
Formularzu zamówienia danych osobowych (takich jak np. adres e-mail) skutkuje
brakiem możliwości zawarcia Umowy sprzedaży.
7. W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych należy
kontaktować się z Administratorem sklepu.
8. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być także Pośrednicy
płatności w przypadku kiedy Klient korzysta z elektronicznych metod płatności.
9. Akceptując Regulamin klient wstępnie wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-
mail zawierających aktualności, a także informacje handlowe, ze Sklepu. Klient
jednak w dowolnym momencie może zrezygnować z subskrypcji wymienionych
wyżej informacji.

§7

Postanowienia końcowe

1. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z
ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności

oraz dostawy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień
niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co
najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży i
zwrotu środków do Klienta w momencie wystąpienia silnych przesłanek
wskazujących na oszustwo internetowe, na podstawie złożonego przez Klienta
Zamówienia.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 Lutego 2024 roku.

Shopping Cart
Scroll to Top